Blandat

Japp nu så äntligen så har renoveringen kommit i gång, så vi har ny matta i källaren  skit fint och de ny målade och tapetserade väggarna är skit snygga det kommer bli så snyggt där nere alltså.. och en toa håller på att bli färdig och snart är min färdig med jippi:):) kommer lägga ut bilder så ni får se hur det ser ut när det är färdigt.


Nu har jag oxå kommit hem från att bo med Malin i två veckor i en lägenhet inne i stan, det har varit jätte roligt skönt att komma hemifrån oxå, vi har haft jätte roligt.. hehe nämner inga detaljer för jag vet ens som inte kommer bli glad om hon ser att jag har skrivit ut det hehe...


Nu börjar bli trött på killar asså, iallfall på dom jag träffar är nötter.
Det är alltid så här att om jag vill ha killen vill han inte ha mej, men om jag inte vill ha han så vill han ha mej.
Men nu är det en speciell jag är lite lessen på, det började med att vi träffades på en fest sen efter det så pratde vi och smsade mkt träffades en del men så skulle han i väg i tre veckor, visst vi pratde hela tiden då med tills sista vecka då sket han i att svara mej på smset så jag väntade ett tag så skrev jag till han igen men fick inget svar så då har jag lärt mej att man ska skita i killen då får då är det att han inte vill längre.. men nu så efter 1-2 månader så skriver han till mej och säger att han vill träffa mej.. Då när jag fick det smset så visste jag inte om jag var arg, lessen... Alltså jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. För jag har saknat honom och drömt om honom i månader nu men jag vet inte om man ska skriva till han och säga hur man känner och att han får ta och bestämma sig.. För jag trodde i min enfallhet att han mende allvar så jag svarade ja jag ville träffa han men jag var väldigt osäker på den frågan för jag vet att de är oftats att dom vill en sak.. men jag har väl fått svaret att han inte ville nått seriöst..
Men får la se hur det blir man kanske får en förklaring en dag vem vet.

Ha de gött därute folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0