13/11 -09

Ja snart ska man in till stan och köpa julklpappar.. Sen ska man hem och städa för becca ska komma hit:)

Nu äntligen så är jag färdig målad med min hall nu ska jag bara flytta in grejer där:)

Hade film kväll igår med the girls.. mysigt... vi såg proposel den var bra tycker jag har sett den en gång innan men då kände jag attb jag hade för höga föväntningar på den men den är bra:)

Imon ska vi till gbg på 70 års kalas eller det är två st som fyller 35 år:) som ska ha kalas ihop..

Nu äntligen har jag fått träningsvärk efter nån måmadsträning... äntligen känner man att man har gjort nått...



Håller på att söka jobb för fullt.. men finns inte så många ...Har sökt ett assistent jobb för en 22-årig tjej.. Ser om man får det:) annars så är det bara söka vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0