Jag är så glad:)

Jag mår så bra, jag har inte mått så här bra på länge:)
Jag motionerar minst två gånger i veckan, jag har underbara vänner<3 som alltid finns för en om man behöver dom.
Jag har träffat en helt underbar kille, det är så helt underbart att vara ny kär:) jag tror jag är i en dröm. och jag har nypit mig i armen och det gör ont hihi så då är det verklighet:)
Jag jobbar som en galning det känns ganska bra, fast nu har man lite semester:)



så nu har ni fått lite uppdateringar om mig tror jag kommer börja skriva mer nu:)


Saknar honom enormt<3



Kommentarer
Postat av: Angelica L

Härligt Skoog att du är tillbaka på bloggen!

Får också ta och gratulera till den nya kärleken :D

Kram

2010-08-13 @ 11:38:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0