...

Ja har alla lov förutom jag och becca i hela halmstad för att vi har det nästa vecka för att fbg är ju lite speciellt så dom ska ha en vecka senare en alla andra så man bara längtar tills på tors eftermidda kl 4 så har man lov...JIPPI!!!
Nu har man äntligen lämnat in projektarbetet nu ska man bara redovisa som man verkligen inte vill.. det är det värsta jag vet stå framför folk jag inte känner och prata. Sen kan dom ställa fråger som man kanske inte kan svara på det är ju lite jobbigt för man ska ju kunna allt om det ämnet man har.. Men det går ju inte.. men men man får se ska ha redovisnigen den 7 maj så man har lite tid att öva så..


På lovet så ska jag åka på fotvård i varberg för jag har fått det i julklapp så då är det lika bra att använda när man kan. Sen ska jag och mama till Ikea med kanske fixa det sista till mitt badrum lite så.
Sen ska jag va med min syster malin en dag så ska vi ha en "Malin Anna-dag". Sen blir det stian på lördan den 18, undra hur det kommer gå när HAN kommer dit..tur är det väl att jag ska stå i baren ett tag så jag inte är helt packad innan alla kommer dit haha nee jag tror att det ska gå bra jag har bestämt mej för att ta det ungt så inget ska gå fel den kvällen för jag och maln ska ha skita kul, inget ska få förstöa denna gången.

Jaa vad händer denna vecka jo man har prov i fotografiskbild som man ska öva på nu men det går inte så bra är inte så motiverad. på onsda så ska jag lämna in pm och ha prov i religon om judendomen men man har ju sov morron i allafall börjar kl 12.00 . och sen åka till stian och träffa malin och få reda på vilka tider man jobbar i baren. Sen torsda så är det sovmorgon då med så man börjar elva göttans:) så då ska man ha tjockis-lisa;) hon är med barn så då får man säga så.. eller inte kasnke men det hon inte vet har hon inte ont av.. hehe

På freda är man ju ledig så då ska man hälsa på mormor och morfar. och baka kaka till lördan när mina tjejor kommer och ska baka pizza med mej och umgås med mej<3



Ska öva på prov ha de gött små vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0