Massa

Först och främst så har jag börjat träna så jag går ut och går tre gånger i veckan en timme per gång... två av dom så få jag med mamma ut.. sen på tisdagarna så går jag med bertzon och angelica. Måndagarna så går jag på linedance det är riktigt kul nu har jag gått tre gånger och vi har lärt oss tre danser så två av dom kan jag nåstan den sista går inte så bra.. men nästa gång så kanske inte det går så bra men jag tycker att det går bättre och bättre för varje gång. Sen nu imon så ska jag och malin gå ner till gymmet så ska vi gymma en gång i veckan i allafall. Så det ska bli roligt.
Mn jag blir lite frustrerad för vi har snart varit ute och gått i två månader och det händer inte ett jävla skit, så nu så har jag köpt Nutrilett, nått pulver grej som man ska ska blanda med vatten så ska man baa dricka det varje dag, och det är såååå äckligt.. det är med choklad smack det smackar som choklad med gröt typ. men men om det ska hända nått så kanske man får ta till sånna grejer. så nu får man bara dricka det och vatten sen grönsaker och frukt. så man kommer ju ha jätte kul nu i två veckor..

Sen har vi fått hem en liten söt kattunge som heter Busan. en kompis hittade henne på östra stranden..såhan tog hem henne men det gick inte så bra med hans katt så vi testade här hemma.. det går la men smulan är inte så pigg på att leka som den lilla vill..så dom slåss lite men det går över.om det inte ser varandra har dom inte ont av varandra.




                    Busan                                                              Smulan

Så imon ska jag både gymma och gå ut och gå.. jag kommer vara hel slut sen kan man ju säga..

Skriver mer imonså får ni höra hur det gick..

PoK


Kommentarer
Postat av: LINDA

Söta katter du har! :)

2010-08-17 @ 23:14:05
URL: http://lindasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0